Bedrijfsopening Amsterdam

Allereerst van harte gefeliciteerd met de opening van je bedrijf! Dat moet natuurlijk gevierd worden, met lekker eten en een drankje! En laten wij daar nu de beste partij voor zijn! Onze cateringdiensten in Amsterdam hebben een schat aan ervaring, en heeft deskundig teamleden die jouw bedrijfsfeest tot een onvergetelijk succes zullen maken! De catering is bij ons in zeer goede handen, je zult niet teleurgesteld zijn!
GerookteZalm
Gestoofde peertjes – Kerstdiner – HapjesAanHuis

Wat kunnen jullie aanbieden voor deze bedrijfsopening?

Voor een bedrijfsopening in Amsterdam worden vaak voorname gasten uitgenodigd, we garanderen keurig gedekte tafels, en dat het bedienende personeel er tip-top uit zal zien. Qua eten, is er heel veel mogelijk, een optie is een uitgebreid buffet verspreid over meerdere tafels, elk met zijn eigen specialiteiten. Verder kunnen we rondgaan met heerlijke hapjes, zoals smakelijke tapas, of heerlijke hartige of zoete snacks. En natuurlijk moet er ook drank zijn; we hebben een ruime keuze uit frisdranken, sappen, bieren, wijnen, energiedrankjes, cocktails, zodat er voor iedereen iets lekkers te drinken is. Er is natuurlijk veel meer mogelijk, dat spreekt voor zich. Om vooraf een idee te krijgen van de kosten is het aan te raden om een offerte aan te vragen, zo voorkom je verrassingen.
Gestoofde peertjes – Kerstdiner – HapjesAanHuis

Offerte aanvraag

Als je van plan bent om voorafgaand aan je bestelling een offerte aan te vragen, kun je op het offerte aanvraag formulier aangeven wat je wensen zijn. Ook kun je op dit formulier aangeven over hoeveel personen het gaat, en of er nog speciale dieetwensen zijn, bijvoorbeeld glutenvrij, of voor vegetariërs.
Zodra de offerte-aanvraag bij ons binnenkomt, nemen we deze direct in behandeling, en jou een helemaal op maat gemaakte offerte gaan toesturen. Vanzelfsprekend is de offerte zonder enige verplichting.

 

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen is zeer eenvoudig, en gaat via deze website. Begin met het aanmaken van een account, zodat we je bestelling kunnen vastleggen. Wanneer dat is gedaan, kun je een keuze maken uit ons assortiment. Wanneer je bestelling helemaal is afgerond, kun je tot betaling overgaan, betaling geschiedt via iDEAL, of je kunt de bestelling op rekening zetten.
Nadat je bestelling compleet is afgerond, zullen wij vervolgens de bestelling bezorgen op de datum, tijd en plaats die we hebben afgesproken. Ons team zal je bestelling met grote zorg en vakmanschap bereiden, gebruik makend van de beste ingrediënten!

Gestoofde peertjes – Kerstdiner – HapjesAanHuis

Wat zit er nog meer in jullie assortiment?

We hebben een brede keuze aan mogelijkheden, om je alvast een impressie te geven, volgen hieronder wat voorbeelden;

Voor een uitgebreide lijst van al onze opties, wil ik je graag verwijzen naar onze assortimentspagina op deze website, druk hiervoor op de button “assortiment.”

 

Tot slot

We wensen je ontzettend veel succes met je bedrijf, en wensen je ook heel veel plezier op de bedrijfsopening, en we hopen dat jullie, als onze gewaardeerde klanten, de heerlijke gerechten en hapjes die we met liefde hebben bereid!

Hoe werkt ons cateringbedrijf?

Vind het geschikte assortiment voor uw catering

Plaats uw bestelling online of vraag een offerte aan

De lokale cateraar neemt persoonlijk contact op

De cateraar verzorgt uw bestelling

Onze gasten delen hun ervaring met u

Stap voor stap bestellen:

Plaats uw bestelling en kies de gewenste leverdatum en tijdstip. Deze opdracht wordt via het Hapjes aan Huis systeem doorgegeven aan de dichtstbijzijnde kwaliteitscateraar bij u in de buurt. Zodra de cateraar uw order bevestigt, ontvang u een bericht met de opdrachtbevestiging. De cateraar bezorgt uw bestelling op de door u gekozen datum en tijd.

  1. Plaats uw bestelling op de website
  2. Vul uw persoonlijke gegevens in: telefoonnummer, bezorgadres,
  3. leverdatum & tijdstip
  4. Laat weten of u eventuele dieetwensen heeft
  5. Klik op ‘verzenden’
  6. De cateraar ontvangt:
    – Het overzicht van uw bestelling
    – Uw persoonlijke gegevens: telefoonnummer, bezorgadres, leverdatum & tijdstip
    – De opdrachtbevestiging
    – Een factuur optelling
  7. U ontvangt:
    – Het overzicht van uw bestelling
    – De opdrachtbevestiging
    – Een factuuroptelling

De cateraar neemt, waar nodig, contact met u op om de bestelling te bespreken.
Elke keuken werkt volgens de gestelde HACCP-normen en vervoert al het eten in gekoelde auto’s.

Bospaddenstoelensoep
Pompoensoep

Bereikbaarheid kantoor

Maandag t/m vrijdag
9:00 tot 17:00 aanwezig (bij geen gehoor, vul onderstaand formulier in)

Zaterdag en zondag afwezig: Alleen telefonisch bereikbaar voor noodgevallen

Hopelijk verzorgen wij uw catering gelegenheid binnenkort!

Met smakelijke groet,

Team Hapjes aan Huis

Pompoensoep
Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag vrijblijvend een offerte aan.