Bedrijfsopening Amsterdam

Allereerst van harte gefeliciteerd met de opening van je bedrijf! Dat moet natuurlijk gevierd worden, met smakelijke gerechten en verkwikkende dranken! En laten wij daar nu jouw ideale partner voor zijn! Onze cateringdiensten in Amsterdam hebben een schat aan ervaring, en heeft hooggekwalificeerd personeel in dienst die jouw bedrijfsevenement tot een groot succes zullen maken! De catering is bij ons in betrouwbare handen, je zult geen spijt krijgen!
GerookteZalm
Gestoofde peertjes – Kerstdiner – HapjesAanHuis

Wat kunnen jullie aanbieden voor deze bedrijfsopening?

Bij bedrijfsopeningen in Amsterdam verwelkomen we vaak belangrijke gasten, we zullen ervoor zorgen dat de diverse tafels heel netjes zijn gedekt, en dat het bedienende personeel er perfect verzorgd zal uitzien. Qua eten, is er heel veel mogelijk, een optie is een uitgebreid buffet verspreid over meerdere tafels, elk met zijn eigen specialiteiten. Verder kunnen we rondgaan met heerlijke hapjes, zoals smakelijke tapas, of heerlijke hartige of zoete snacks. En natuurlijk moet er ook drank zijn; we hebben een ruime keuze uit frisdrank, sapjes, bieren, wijnen, energiedrankjes, cocktails, om aan ieders smaak te voldoen. Er is natuurlijk veel meer mogelijk, de keuze is aan jou. Om vooraf een idee te krijgen van de kosten is het aan te raden om een offerte aan te vragen, op die manier ben je goed voorbereid en voorkom je onverwachte kosten.
Gestoofde peertjes – Kerstdiner – HapjesAanHuis

Offerte aanvraag

Als je overweegt om eerst een offerte aan te vragen voordat je een bestelling plaatst, kun je op het offerte aanvraag formulier aangeven wat je wensen zijn. Ook kun je op dit formulier aangeven het aantal gasten, en of er nog speciale dieetwensen zijn, bijvoorbeeld zonder gluten, of vegetarisch.
Zodra de offerte-aanvraag bij ons binnenkomt, zullen we deze in behandeling nemen, en jou een helemaal op maat gemaakte offerte gaan toesturen. Vanzelfsprekend is de offerte volledig vrijblijvend.

 

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen is zeer eenvoudig, en gaat via deze website. Begin met het aanmaken van een account, zodat we je bestelling kunnen vastleggen. Wanneer dat is gedaan, kun je een keuze maken uit ons assortiment. Wanneer je bestelling helemaal is afgerond, kun je tot betaling overgaan, betaling geschiedt via iDEAL, of je kunt de bestelling op rekening zetten.
Nadat je bestelling compleet is afgerond, zullen wij vervolgens de bestelling bezorgen op de datum, tijd en plaats die we hebben afgesproken. Ons team zal er je bestelling met veel liefde en kunde voor je bereiden, gebruik makend van de beste ingrediënten!

Gestoofde peertjes – Kerstdiner – HapjesAanHuis

Wat zit er nog meer in jullie assortiment?

We hebben een zeer uitgebreid assortiment, om je alvast een impressie te geven, volgen hieronder wat voorbeelden;

Voor een compleet overzicht van ons assortiment, wil ik je graag verwijzen naar de sectie met ons assortiment op deze website, druk hiervoor op de button “assortiment.”

 

Tot slot

We wensen je ontzettend veel succes met je bedrijf, en en we hopen dat de bedrijfsopening een plezierige gelegenheid zal zijn, en we hopen dat jullie, als onze gewaardeerde klanten, de heerlijke gerechten en hapjes die we voor jullie hebben bereid!

Hoe werkt ons cateringbedrijf?

Vind het geschikte assortiment voor uw catering

Plaats uw bestelling online of vraag een offerte aan

De lokale cateraar neemt persoonlijk contact op

De cateraar verzorgt uw bestelling

Onze gasten delen hun ervaring met u

Stap voor stap bestellen:

Plaats uw bestelling en kies de gewenste leverdatum en tijdstip. Deze opdracht wordt via het Hapjes aan Huis systeem doorgegeven aan de dichtstbijzijnde kwaliteitscateraar bij u in de buurt. Zodra de cateraar uw order bevestigt, ontvang u een bericht met de opdrachtbevestiging. De cateraar bezorgt uw bestelling op de door u gekozen datum en tijd.

  1. Plaats uw bestelling op de website
  2. Vul uw persoonlijke gegevens in: telefoonnummer, bezorgadres,
  3. leverdatum & tijdstip
  4. Laat weten of u eventuele dieetwensen heeft
  5. Klik op ‘verzenden’
  6. De cateraar ontvangt:
    – Het overzicht van uw bestelling
    – Uw persoonlijke gegevens: telefoonnummer, bezorgadres, leverdatum & tijdstip
    – De opdrachtbevestiging
    – Een factuur optelling
  7. U ontvangt:
    – Het overzicht van uw bestelling
    – De opdrachtbevestiging
    – Een factuuroptelling

De cateraar neemt, waar nodig, contact met u op om de bestelling te bespreken.
Elke keuken werkt volgens de gestelde HACCP-normen en vervoert al het eten in gekoelde auto’s.

Bospaddenstoelensoep
Pompoensoep

Bereikbaarheid kantoor

Maandag t/m vrijdag
9:00 tot 17:00 aanwezig (bij geen gehoor, vul onderstaand formulier in)

Zaterdag en zondag afwezig: Alleen telefonisch bereikbaar voor noodgevallen

Hopelijk verzorgen wij uw catering gelegenheid binnenkort!

Met smakelijke groet,

Team Hapjes aan Huis

Pompoensoep
Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag vrijblijvend een offerte aan.